Konkurs za mjesto KOORDINATORICA ZA RAD SA STUDENTICAMA – Dorrah doo, Tuzla

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

University hotel Dorrah,

Mitra Trifunovića Uče bb, 75000, Tuzla, Bosna i Hercegovina, raspisuje

KONKURS

za prijem radnice u radni odnos

KOORDINATORICA ZA RAD SA STUDENTICAMA

Diplomirana svršenica islamskih nauka – 1 pozicija, rad na neodređeno vrijeme (ž)

(jedan od priznatih fakulteta islamskih nauka: FIN, IPF itd…)

Opis poslova:

  • Organizovanje edukativno-odgojnih aktivnosti u domu (radionice, seminari, konsultacije),
  • Pravljenje godišnjeg plana i realizacija istog,
  • Pružanje podrške studenticama u njihovom ličnom i profesionalnom usavršavanju,
  • Administrativni poslovi, analiza učinka i izvještavanje

Mjesto rada: Tuzla

Uslovi za kandidate:

Obavezni:

  • Državljanstvo BIH;
  • VSS sprema (Islamske nauke, religijska pedagogija)

Dodatni:

  • Vladanje MS Office paketom i radom na računaru;
  • Dobre komunikacione i organizacione vještine;
  • Samoinicijativnost, odgovornost, motiviranost, fleksibilnost;
  • Spremnost na rad u timu;
  • Poželjno poznavanje jednog ili više stranih jezika.
  • Visok nivo angažiranosti u radu.

Nudimo:

  • Rad u jednom od najbolje organizovanih studentskih smještaja u zemlji;
  • Rad u dobro organizovanom i pozitivnom kolektivu;
  • Kontinuirano educiranje i usavršavanje;
  • Mogućnost napredovanja i stimulativnu naknadu za uloženi rad.

Prijava treba da sadrži:

  • Motivaciono/propratno pismo
  • Biografiju (CV) kandidata

Ukoliko ispunjavate navedene uslove pošaljite svoje podatke na mail adresu ubsarajevo@gmail.com, uz naznaku “Prijava na oglas za posao koordinatora za rad sa studenticama”.

Hotel University Dorrah zadržava pravo da kontaktira samo kadidate koji uđu u uži izbor.

Trajanje oglasa: Oglas ostaje otvoren 10 dana od dana objavljivanja.

Lokacija: Tuzla

Broj izvršilaca: 1

Datum objave: 05.09.2022.

Trajanje oglasa: 10 dana (ističe 16.09.2022. do 00:00h)

O University hotel Dorrah, pročitajte na OVOM linku.

Pročitajte još o našim realizovanim aktivnostima